Termeni și condiții

Va rugam sa cititi cu atentie aceste paragrafe pentru ca ele evidentiaza conditiile prin care produsele noastre devin disponibile pentru dumneavoastra.

Preturi 
Preturile pe care trebuie sa le platiti pentru produsele comandate sunt clar mentionate pe site. Toate preturile includ TVA. Pretul produselor nu include taxa de transport si taxa verde. Preturile pot suferi modificari, urmand sa fie actualizate pe site in cel mai scurt timp posibil. 
Va rugam sa luati in calcul faptul ca exista o taxa suplimentara de 50 RON pentru livrarile efectuate in aceeasi zi. 

Taxa verde 
Timbrul verde reprezinta costul gestionarii fluxurilor de deseuri de echipamente electrice si electronice (DEEE), determinat de activitatile de colectare, transport, valorificare si reciclare, suma evidentiata distinct consumatorului final, ca un cost vizibil si pe care acesta il plateste la momentul achizitionarii unui produs. 
Valori taxa verde:
-masina de spalat vase/rufe: 15.63 RON;
-cuptor electric/gaz: 15.63 RON;
-hota: 8.33 RON;
-plita electrica/gaz: 8.33 RON
-cuptor microunde: 8.33 RON;
-frigider 250 L: 38.55 RON;
-frigider peste 250 L:38.55 RON;
-tocator resturi vegetale: 1.24 RON;
-masina de cafea: 1.24 RON. 

Taxa verde se adauga asadar pretului afisat pentru fiecare produs si se evidentiaza separat pe factura aferenta bunului achizitionat. 

Dimensiunile produsului, greutate, culoare si alte specificatii 
Este important sa retineti faptul ca dimensiunile aparatelor electrocasnice prezentate pe acest site nu includ protuberante de tipul manerelor, butoanelor, etc. Dimensiunile produselor se refera strict la carcasa acestora. Desi incercam sa oferim date cat mai exacte, toate dimensiunile, greutatile si masuratorile mentionate pe acest site sunt aproximative.* 
*continutul acestui site a fost alcatuit in stransa colaborare cu reprezentantii brand-urilor comercializate prin magazinul nostru virtual. De aceea nu ne asumam responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe www.showroomfrk.ro, acestea corespunzand integral celor puse la dispozitia firmei nostre de catre reprezentantii fiecarei marci. 

Imaginile produselor prezentate pe acest site au ca unic scop ilustrarea lor. S-au depus toate eforturile pentru a evidentia in mod just culorile aparatelor electrocasnice. Totusi nu putem garanta ca imaginea prezentata pe monitor va reflecta in mod corect adevarata culoare a produsului ce va fi expediat catre dumneavoastra. De asemenea, trebuie retinut faptul ca pot exista diferente intre producatori. 

In ciuda faptului ca s-a facut tot posibilul pentru ca specificatiile produselor prezentate pe acest site sa fie corecte, din pricina dezvoltarii continue a produselor prin cercetare si design, aceste specificatii pot suferi modificari fara o anuntare prealabila. De asemenea, ne rezervam dreptul de a modifica, suspenda, adauga sau sterge in orice moment portiuni din continutul site-ului nostru, ori de a restrictiona accesul utilizatorilor la o parte sau intregul continut al site-ului www.showroomfrk.ro. 

Disponibilitatea
Produsele si ofertele prezentate pe acest site sunt disponibile in limita stocului. Daca din motive independente de noi suntem incapabili sa furnizam un anumit produs, va vom anunta in cel mai scurt timp posibil. Pentru produsele care nu sunt in stoc va trebui sa efectuati plata doar in cazul in care doriti sa continuati comanda si sunteti de acord sa asteptati aparatura dorita. De asemenea, in aceasta situatie a produselor care nu sunt in stoc, firma noastra va inainta comanda catre furnizori doar dupa ce plata dumneavoastra a fost efectuata/confirmata si nu inainte, urmand ca perioada de livrare sa se scurga din acel moment pe care noi vi-l vom comunica. 

Contract
Nu va exista nici un fel de contract intre dumneavoastra si noi inainte de momentul in care efectuati plata pentru bunurile solicitate (in cazul platii cu cardul sau OP, pana in momentul in care plata nu va fi autorizata de catre banca dumneavoastra sau institutia care va elibereaza cardul). In orice moment premergator celui anterior mentionat putem renunta la furnizarea produselor catre dumneavoastra fara a va oferi un motiv. Contractul intre dumneavoastra si noi va lua nastere numai aunci cand plata pentru bunuri este efectuata/autorizata (si nu inainte) si cumulativ cu informarea dumneavoastra de catre noi prin mail sau telefonic in ceea ce priveste disponibilitatea de livrare a produsului care se afla sau nu pe stoc. 
Pentru plata cu cardul/OP, in momentul efectuarii comenzii trebuie data autorizarea pentru plata. Daca din anumite motive, indiferent de natural lor, bunurile nu vor putea fi trimise la destinatie atunci banii va vor fi restituiti integral. Restituirea sumelor platite poate dura pana la 30 de zile. 

Comanda 

1. on-line: comanda@showroomfrk.ro
2. prin telefon: apelati nr de telefon 0723.796.097 si comunicati operatorului codurile produselor dorite. Va rugam retineti faptul ca veti putea efectua comenzi telefonice doar in intervalul orar 10-18, de luni pana vineri. 

Livrarea
Modalitati de livrare sau ridicare a produselor
1. la domiciliu: livrare efectuata de catre firma noastra prin mijloace proprii ,daca comanda depaseste 1500 lei ,fara cost suplimentar ptr. transport(valabil numai in Bucuresti in situatia cand avem una din masinile noastre disponibile) sau apeland la o firma de curierat, caz in care, daca se opteaza ptr. plata ramburs, se va plati de catre client, atat transportul produselor cat si rambursul banilor;
2. in magazin* : ridicarea produselor de catre dumneavoastra de la unul din sediile sau magazinele noastre(in acest caz nu mai intrati sub incidenta legilor care guverneaza comertul la distanta) imediat ce veti fi instiintat de disponibilitatea comenzii prin e-mail sau telefon. 
* Serviciu disponibil doar pentru Bucuresti. 

Livrarea la domiciliu
Livrarea se va face in fata imobilului mentionat la adresa de livrare, oriunde in tara, fie prin mijloace proprii, fie apeland la o firma de curierat. Facem tot posibilul sa asiguram livrarile in maxim 7 zile lucratoare, incepand din data efectuarii comenzii. Daca specificati in comanda dumneavoastra produse cu zile de livrare diferite, atunci vi le vom livra separat si vi se va percepe taxa de livrare de fiecare data. Costul livrarii variaza in functie de produsele comandate. Exista o taxa aditionala de 50 RON pentru livrarile efectuate in aceeasi zi. Anumite suprataxe pot fi aplicate in cazul unor livrari speciale unde pot aparea restrictii de acces al mijlocului de transport. Daca nu sunteti acasa in cazul unei livrari prestabilite atunci ne rezervam dreptul sa va taxam din nou pentru a va putea retrimite comanda; aceasta taxa reflecta depozitarea produsului la sediul firmei de curierat (acolo unde este cazul) si retrimiterea sa catre dvs. 

Daca doriti sa schimbati data de livrare dupa momentul in care aceasta a fost deja stabilita atunci va rugam sa ne anuntati in avans astfel:
1. pentru livrarea in aceeasi zi: pana la ora 12 a zilei in care ati efectuat comanda si asteptati livrarea.
2. pentru livrarea a doua zi: pana la ora 10 a zilei in care asteptati livrarea.
3. pentru livrarea standard: pana la ora 12 a zilei premergatoare livrarii.

Daca nu ne anuntati in avans conform instructiunilor de mai sus, atunci vi se va percepe o taxa suplimentara, variabila in funcie de comanda dumneavoastra. 

In momentul livrarii, aveti obligatia sa desfaceti ambalajul aparaturii electrocasnice comandate si vi se va cere sa semnati o "nota de livrare" drept dovada concludenta a faptului ca ati primit comanda. 

Sunteti de acord sa verificati bunurile in momentul primirii lor si sa ne informati cu privire la orice dauna externa vizibila pe care ati observat-o in timpul inspectiei efectuate. In cazul in care exista daune externe vizibile ale produselor in momentul livrarii lor, atunci sunteti de acord fie sa notati acest lucru pe documentele de receptie ale marfii, fie sa refuzati livrarea. 

Semnarea "notei de livrare" pentru acceptarea primirii comenzii, acceptul de a desface personal ambalajul marfii si confirmarea efectuarii inspectiei produselor in vederea identificarii unor daune externe vizibile reprezinta conditii ale vanzarii si ne rezervam dreptul de a nu finaliza livrarea in cazul in care refuzati aceste conditii. Daca refuzam livrarea, atunci bunurile vor fi returnate si toti banii platiti va vor fi inapoiati. 

Chiar daca ati notat daune externe vizibile pe "dovada de livrare", acest lucru nu va va afecta drepturile. Va rugam sa consultati sectiunea noastra de retur pentru informatii suplimentare. 

Limitari ale responsabilitatii
Privind celelalte prevederi din "Termeni si conditii", vom fi raspunzatori doar pentru consecinte ce pot fi prevazute in cazul ambelor parti in momentul efectuarii de catre dumneavoastra a comenzii relevante. Responsabilitatea noastra nu va include in orice caz pierdere economica pura (pierderea unei afaceri, a unui contract, castig, date, informatii sau alte pierderi similare), costuri, distrugeri, taxe sau cheltuieli cauzate direct sau indirect de orice intarziere in livrarea bunurilor.
De asemenea nu suntem responsabili pentru deteriorarea directa, indirecta, punitiva, speciala sau accidentala (pierdere economica pura: pierderea unei afaceri, a unui contract, castig, date, informatii sau alte pierderi similare; costuri, distrugeri, taxe sau cheltuieli) care are legatura cu utilzarea acestui site sau a continutului sau. 

Livrarea in aceeasi zi!!!
In cazul in care va grabiti foarte tare pentru a achizitiona produsul dorit atunci noi va oferim solutia ideala: livrarea in aceeasi zi. Aceasta este o facilitate pusa la dispozitia dumneavoastra de catre firma noastra prin care puteti beneficia de bunurile de care aveti nevoie chiar in aceeasi zi in care ati plasat comanda.* Pentru a va putea incadra in acest serviciu trebuie sa efectuati comanda inainte de ora 10.30 a zilei in care doriti sa va fie livrata marfa. De asemenea, in aceasta situatie livrarea marfii se va face doar prin mijloace proprii si nu apeland la firme de curierat. In ciuda tuturor eforturilor depuse, uneori, livrarea in aceeasi zi nu este posibila. De aceea este necesar sa asteptati primirea unei confirmari din partea firmei noastre dupa cum urmeaza:
1. pentru comenzile efectuate prin telefon veti primi confirmarea automat;
3. pentru comenzile efectuate prin internet veti primi confirmarea pana in ora 11 a zilei in care efectuati comanda. 
Toate celelalte prevederi ale sectiunii Tremeni si conditii se aplica, inclusiv cele pentru servicii aditionale.
* Va rugam sa retineti faptul ca livrarea in aceeasi zi este posibila doar in cazul comenzilor efectuate de luni pana vineri. Acest serviciu este valabil doar in Bucuresti. 

Livrare a doua zi
Pentru a va putea incadra in livrarea de a doua zi trebuie sa efectuati comanda inainte de ora 10.30 a zilei precedente celei in care doriti sa va fie livrata marfa.* Vom face totul pentru a va aduce aparatura electrocasnica dorita chiar a doua zi. In cazul in care acest lucru nu este totusi posibil va vom oferi ca alternativa o data de livrare oportuna. Toate celelalte prevederi ale sectiunii Tremeni si conditii se aplica, inclusiv cele pentru servicii aditionale.
* Va rugam sa retineti faptul ca livrarea de a doua zi este posibila doar in cazul comenzilor efectuate de luni pana vineri. Acest serviciu este valabil doar in Bucuresti. 

Livrarea standard
Vom face tot posibilul sa va livram produsele chiar in 2 zile lucratoare. Atunci cand acest lucru nu este posibil va vom oferi o alternativa oportuna. In orice caz marfa comandata va fi livrata in 3-7 zile lucratoare, orinde in tara, pentru produsele aflate pe stoc. In cazul produselor care nu sunt pe stoc nu se vor depasi 90 de zile lucratoare ( daca produsul nu este scos din gama producatorului). Toate celelalte prevederi ale sectiunii Termeni si conditii se aplica, inclusiv cele pentru servicii aditionale. 

Conectarea 
Va putem facilita conectarea noii aparaturi la un pret avantajos, economisindu-va timpul si energia pe care le-ati fi putut irosi in cautarea unui specialist. Va rugam sa retineti faptul ca firma noastra nu detine personal specializat pentru realizarea serviciului de conectare. Astfel, toate detaliile legate de conectarea aparaturii (precum costuri, momentul efectuarii serviciului, garantie, etc) nu tin de firma nostra (si nu ne asumam nici o raspundere pentru ele) .

Conectarea nu va putea fi efectuata daca :
vechiul aparat nu este deconectat;
instalatia electrica/sanitara nu face fata testelor personalului autorizat sau nu este considerata potrivita de catre acesta;
sursa de apa nu poate fi izolata sau este nepotrivita;
canalizarea este nepotrivite;
tevile nu functioneaza la capacitate maxima si nu sunt situate la cel mult 1,5 metri de aparatul ce urmeaza a fi conectat;
este necesara efectuarea unor interventii asupra aparatului electrocasnic pentru a compensa existenta unor probleme precum cea a presiunii apei;
sunt necesare modificari ale instalatiei electrice si sanitare;
sunt necesare modificari ale corpurilor de mobilier existente;

Reciclarea
Puteti solicita colectarea si reciclarea vechiului dumneavoastra aparat electrocasnic in mod absolut GRATUIT. Firma noastra nu va percepe taxe pentru colectarea si transportul bunurilor. Va rugam retineti faptul ca vechiul dumneavoastra obiect nu va putea fi ridicat decat de pe zona de trotuar corespondenta locuintei dumneavoastra sinumai in momentul in care va aducem noua aparatura. De asemenea va trebui sa ne anuntati intentia dumneavoastra de a recicla bunurile in momentul efectuarii comenzii, specificand dimensiunile si greutatea produsului pe care doriti sa il reciclati. 
Bunurile destinate colectarii si reciclarii trebuie sa fie deconactate de la sursa electrica, de apa sau gaz inaintea mutarii lor si de asemenea trebuie sa fie eliberate de orice obiect domestic. Toate aparatele trebuiesc golite, iar in cazul frigiderelor, acestea trebuiesc decongelate. Doar aparatura corespondenta celei nou achizitionate poate fi colectata pentru reciclare (spre exemplu, daca achizitionati o hota prin intermediul nostru, va vom colecta numai vechea hota spre a o recicla si nu alte obiecte).

Bunurile colectate in vederea reciclarii sunt considerate a avea valoare zero. 
*Va rugam sa luati in calcul faptul ca acest serviciu este disponibil doar in Bucuresti si doar in cazul in care efectuam livrarea prin mijloace proprii, nu firme de curierat. 

Anularea 

Daca doriti sa anulati comanda postata trebuie sa ne anuntati in avans astfel:
1. pentru livrarea in aceeasi zi: pana in ora 12 a zilei in care ati efectuat comanda si asteptati livrarea.
2. Pentru livrarea a doua zi: pana in ora 10 a zilei in care asteptati livrarea.
3. Pentru livrarea standard: pana la ora 12 a zilei premergatoare livrarii. 
In toate cele trei cazuri banii platiti va vor fi restituiti integral. 


Daca nu ne anuntati in avans, conform instructiunilor de mai sus, va trebui sa platiti taxa de transport aferenta sau, in cazul in care plata a fost deja efectuata, banii pentru transport nu va vor fi restituiti. 

In cazul in care marfa v-a fost deja livrata, puteti sa va exercitati conform legislatiei in vigoare dreptul de denuntare unilaterala; astfel consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Ne rezervam dreptul de a va taxa pentru procesul de colectare a bunurilor si de asemenea pentru orice gen de distrugeri facute asupra produselor atata timp cat acestea s-au aflat in posesia dumneavoastra. Pentru mai multe informatii consultati rubrica privind returul produselor. 

Returul
Bunuri fara defect
Daca decideti sa returnati bunurile achizitionate aveti doua optiuni: 
1. Returnarea produsului de catre dumneavoastra personal la o adresa mentionata de noi; 
2. Returnarea produsului prin curierul chemat de catre dumneavoastra cu confirmarea de primire la receptia marfii. Taxa pentru aceasta operatiune cade integral in sarcina dumneavoastra. Restituirea banilor se poate face numai prin aceeasi modalitate prin care s-a efectuat si cumpararea (la plata cash vi se vor restitui banii doar cash, iar la cea cu cardul va vor fi restituiti doar prin banca in contul de card).
Potrivit legislatiei in vigoare privind vanzarea la distanta, dumneavoastra, in calitate de client, aveti obligatia de a avea grija de produs atata timp cat se afla in posesia dumneavoastra. Daca produsele sunt deteriorate de catre dumneavoastra si ulterior returnate, se va percepe o taxa pentru repararea produsului si aducerea lui la conditia initiala de buna functionare. Va rugam retineti faptul ca atunci cand repararea produsului nu este viabila din punct de vedere economic, banii nu va vor mai fi inapoiati. 

Este important sa stiti ca produsele achizitionate vor putea fi returnate doar in ambalajul original pastrat intact si numai daca nu au fost puse in functiune. De asemenea, bunurile vor trebui sa fie insotite de actele primite (certificatul de garantie, factura aferenta, etc) in original. 

Returnarea in mod repetat a produselor achizitionate va putea fi considerata un abuz.
Nu se pot returna produsele comandate online si ridicate direct de la magazinele sau unul din sediile noastre.
De asemenea produsele livrate prin mijloacele proprii ale firmei si prin personalul sau nu intra sub incidenta legislatiei privind comertul la distanta.

Bunuri cu defect
Toate produsele comercializate pe site-ul showroomfrk.ro sunt insotite de certificate de garantie care contin toate informatiile necesare pentru contactarea unitatilor de service. In cazul in care ati pierdut certificatul de service sau aveti nevoie de informatii suplimentare, va punem la dispozitie urmatoarele forme de contact: 
telefon:0723.796.097 
e-mail:comanda@showroomfrk.ro 

Asadar, daca neluand in calcul conditiilor de livrare mai sus mentionate gasiti totusi un defect produsului dupa ce acesta a fost asezat pe pozitie va trebui sa contactati reteaua de service; vi se vor comunica pasii pe care trebuie sa ii urmati in continuare, urmand ca bunul sa fie reparat sau inlocuit, ori banii restituiti (se va alege varianta viabila din punct de vedere economic). Aveti obligatia de a inceta folosirea bunului dupa trimiterea instiintarii privind defectul acestuia si de asemenea de a nu incerca sa il modificati sau reparati fara o confirmare scrisa din partea retelei de service. 

Firma noastra nu isi asuma nici o responsabilitate pentru manipularea, transportul, montajul executate de client, si nici nu accepta returnarea produselor ce au defecte rezultate din aceste cauze. 

Plata
In anumite cazuri se poate percepe avans la comanda daca:produsul se aduce pe comanda speciala (produs ce nu se comanda in mod regulat) sau valoarea comenzii depaseste 2500 lei
Puteti efectua plata pentru produsele achizitionate astfel:
1. cash in momentul livrarii 
2. card in momentul livrarii (valabil doar pentru Bucuresti) *
3. card la magazinul de unde ridicati produsele 
4. card on-line **
5. plata prin transfer bancar (OP)
*Disponibil in curand
**SERVICIU MOMENTAN INDISPONIBIL

Tot ce trebuie sa faceti este sa selectati metoda preferata.
1. Efectuati plata cash in momentul in care podusele comandate va sunt livrate. Banii vor fi incasati de curierul nostru care va va inmana actele aferente produsului dumneavoastra.
2. Persoana responsabila cu livrarea produselor comandate va avea un POS mobil cu ajutorul caruia veti putea efectua plata cu cardul. 
3. Efectuati plata prin card la unul din magazinele noastre din Bucuresti anterior livrarii sau in momentul in care ridicati marfa. 
4. Puteti plati cu cardul de credit sau debit. Datele cardului cu care veti efectua plata vor fi codate in vederea minimalizarii riscului de acces neautorizat. In momentul efectuarii comenzii trebuie sa existe autorizarea de plata. Ar putea fi necesar sa re-confirmati numarul dumneavoastra de securitate din motive de protejare a datelor. In cazul produselor care nu se afla in stoc, banii va vor fi retrasi numai daca dumneavoastra sunteti de acord sa continuati comanda si sa asteptati bunurile dorite.
Acceptam comenzile internet efectuate numai prin browsere web care permit comunicarea pin tehnologie SSL (Secure Socket Layer), spre exemplu versiunea Explorer 3.0 sau una superioara si versiunea Netscape 3.02 sau una superioara. Acest lucru se traduce prin faptul ca nu puteti face din neatentie o comanda printr-o conexiune nesigura.
5. Veti primi o factura proforma prin fax sau e-mail dupa confirmarea comenzii. Numai dupa ce plata efectuata de catre dumneavoastra va fi confirmata se va trece la pasii urmatori. Pentru informatii complete mergeti la sectiuneacontract

De asemenea avem PROMOTII periodice pentru a va facilita cumpararea produselor noastre. Termenii si conditiile pentru aceste promotii va vor fi furnizate integral anterior trimiterii aparaturii electrocasnice dorite (doar in cazul in care difera de termenii si conditiile deja specificate pe acest site). Vi se va solicita sa semnati si apoi sa ne trimiteti un formular prin care confirmati primirea acestor conditii si faptul ca sunteti de acord cu ele. 

Raspunderea 
Toate garantiile, conditiile si termenii mentionati in legile obisnuite nu apar in acest contract. 

Frauda

Orice incercare din partea unei persoane sau grup de persoane de a modifica continutul site-ului nostru, de a accesa datele personale ale altui utilizator, sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza acest site va declansa urmarirea penala impotriva responsabilului/responsabililor, considerandu-se tentativa de fraudare a site-ului www.showroomfrk.ro. 

General 

Acesti termeni se afla sub incidenta legilor tarii noastre si vor fi analizati in concordanta cu acestea, iar orice disputa va fi solutionata doar de catre instantele din Romania. Daca oricare din acesti termeni este considerat de catre o autoritate competenta ca fiind ilegal, invalid sau de neaplicat, fie integral sau partial, acest lucru nu va afecta valabilitatea celorlalti termeni care vor continua sa fie valizi si aplicabili in limitele legii. 

Relatii cu clientii 
Daca aveti nelamuriri legate de comanda dumneavoastra va rugam sa ne trimiteti un mail la adresa comanda@showroomfrk.ro sau sa ne telefonati la numarul 0723.796.097 de luni-vineri in intervalul 10-18. 
Euro Domo Consult S.R.L.
RO 15841060
J40/14216/2003
Bucuresti, sector 2

Confidentialitatea si securitatea 
Va respectam confidentialitatea! 
Puteti fi siguri ca nu vom divulga nimanui datele dumneavoastra personale, ci le vom folosi doar in scopul declarat al acestui site. 
Informatiile din formularul de comanda sunt necesare pentru a va trimite confirmarea comenzilor, livrarea produselor comandate, anuntarea promotiilor in curs, etc. 
Aceste date nu exista fizic pe serverele care ruleaza site-ul , ele fiind accesibile numai de catre personalul nostru autorizat prin reteaua interna. 
Fiecare utilizator are dreptul de a vedea numai propriile sale date personale pe care le-a introdus. 
Site-ul www.showroomfrk.ro foloseste masuri de securitate impotriva alterarii, pierderii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla in controlul nostru. 
In cazul pierderii de informatii cauzate de "bug"-uri sau erori ale softului cu care este conceput si gazduit site-ului , nu ne asumam nici o responsabilitate.